新しいボーナスの仕組み

NEW BONUS ENGINE!
新しいボーナスエンジン!

NEWS_Bonus_Engine_Small

Today’s launch contains a new Bonus Engine. This comes in response to lots of user feedback on the forums and throughout the community.
今日のアップデートには新しいボーナスの仕組みが含まれている。これは公式フォーラムやコミュニティの沢山ユーザーからのフィードバックに対応する為に作られた。

The goals of the new system are:
この新しいシステムの目標は:

  • To reward players who are skillful at making advanced battle Robots and skillful at piloting them in combat
    戦闘中に熟練した操作と先進的な戦闘ロボに報酬を与える事
  • To ensure a reward for everyone who participates in battle, who gets stuck in, who fights
    戦闘に参加し、酷いプレーをしたり戦ったりした全ての人に報酬を保証する事
  • To ensure that gaining Victory is worthwhile
    勝利を得るやりがいを保証する事
  • To reduce the frequency of receiving a net loss in T5-10 i.e. when RP total is less than robot repair cost
    ロボットのリペアコストよりRPが少なくなる時など T5 から T10 で頻繁に損失が出るのを減らす事
  • To ensure that when you do receive a net loss, it is much less than previously, and to reduce repair costs in general
    損失が出たときに、損失が以前より少なく全体的な修理コストを減らす保証するをする事
  • To discourage exploitative play styles and less fun emergent game-play such as ‘AFK’ing’, ‘Gun-chairing’, ‘Up-Tiering’, ‘Hiding’ and ‘Base Racing (without fighting at all)
    「AFK」、「ガンチェア」「Up-Tiering(床においてTierを高く見せるなど)」「Hiding(隠れたまま出てこない)」「Base Racing(戦闘を全くしないで)」のような搾取的なプレイスタイル思いとどまらせる事。(勝手な注釈:Base Racing はベースへ直行しすぐに試合を終わらせ時間当たりの儲けを最大化する)
  • To ensure the game continues to remain an increasing challenge at higher Tier, but also reducing how ‘hardcore’ this is
    高 Tier になってもチャレンジが増加し継続して残り続けるが、ハードコア過ぎるところは減らす
  • To reduce the delta between a massive win and a massive loss, so your average income is more ‘steady’
    圧勝や大敗の間の差を減らして、平均の収入がより安定するように

In the interests of full transparency we have published full details of the new algorithm here ELECTROPLATES UPDATE! This release does not includes Electroplates. We are sorry for the delay on this, Aldo is working as fast as he can to bring this to you. I know we suck at estimating when new stuff gets launched, and we get too excited and tell you about it before it’s ready, but it is top priority, it is nearly ready, and we will launch it the very second that Aldo is done and it’s all tested and balanced. .

私たちは新しいアルゴリズムの全ての詳細を全て透明にしてここで公表した。エレクトロプレートアップデート! このリリースにはエレクトロプレートは含まれない。この(開発の)遅れは申し訳なく思う。できる限り速く君たちの所へ届ける為に、アルド(たぶん Freejam の中の人)が今取り組んでいる。新しいものをローンチする時に、見積もりについて間違えて騙す事になってしまったし、私たちは興奮しすぎて準備が出来る前にそれについて話してしまった。ただし、これは今でも最優先事項として開発している。じきに準備ができるのでアルドが作って全てのテストとバランス調整が終わったら私たちは公開する予定だ。

Other updates:
その他のアップデート

  • We have increased the power of Robo-Cloud
    ロボクラウドのパワーを増やさせた(勝手に注釈:ロボクラフトの鯖を増強した)
  • Today we’ve had 10,000 concurrent players fighting at the same time, a new record for Robocraft
    今日、1万人の同時接続を記録した、これはロボクラフトのニューレコードだ。
  • The Robocraft webserver has been upgraded to allow more users and faster speeds (this is currently scaling so expect slowness initially)
    より多くのユーザーとより速いスピードのためにロボクラフトのウェブサーバーをアップグレードした。(これは現在大きくしているので、初めのうち遅いかもしれない)
  • Sadly the premium sale ends today but we have kept the prices lower than they were previously due to the good reception we’ve had to the sale.
    悲しい事に、プレミアムのセールが今日で終了だけど、セールで良い反応をもらったので、僕たちは以前よりは低い価格を維持し続けるつもり

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