INFINITE CONCURRENT PLAYERS: サーバーシステムの変更

INFINITE CONCURRENT PLAYERS
無限の同時プレイヤー数

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“Ladies and Roboteers, all rise for… TRIUMPH… For yet again the unfeasibly angry beasts of Freejam code deliver us from the clutches of evil and total annihilation with a “PATCH” … a Patch of incredible complexity and audacious capabilities, furnishing us with the power to the train the entire population on earth in Robocrafting simultaneously with INFINITE CONCURRENT PLAYERS. “
「ロボット、淑女の皆様、御起立ください・・・ 大勝利の為に・・・ さらにもう一つ、フリージャムの不可能な怒れる野獣、コードが私たちを邪悪な魔の手から救い出し、パッチが完全に消滅した事のために・・・ パッチの信じられないほど複雑で、大胆な性能、ロボクラフティングにおいて地球の人口全てをつなげる為のパワーを私たちに供給し、それと同時に無限の同時接続プレイヤーをもたらす」

(勝手な注釈:訳も適当だが、元々何だか無駄に仰々しくて、よく分からないけど偉業を成し遂げたんだというネタ成分を多分に盛り込んだ文章なので適当に読んでください)

DETAILS:
詳細:

– Robocraft servers and systems have been upgraded so that the game can now support an infinite number of users playing online at the same time.
ロボクラサーバーとシステムをアップグレードした。それにより、無限のユーザーが同時にオンラインで遊ぶ事ができるようになった。

– Robocraft Game servers hosted on Amazon now automatically add more servers when user numbers increase
ロボクラフトのゲームサーバーを Amazon でホストしたので、今はユーザー数が増加すると、自動的にサーバーが追加される

– Robocraft Lobby now automatically splits into separate lobby’s when the number of users gets high and the game can now support an infinite number of lobby’s
ロボクラフトのロビーは、ユーザー数が上限に達すると、自動的に複数のロビーに分割され、ロビーの数を無限に増やす事が出来るようになった

– Lobby’s are designed to maintain a minimum number of users before scaling down to keep queue times as low as possible
ロビーは、可能な限り待ち時間を少なく維持するためにスケールダウンする前も、小さなユーザー数を維持するようにデザインされている。

– Before this change the lobby’s would break and Robocraft would have completely gone down if we reached 5000 online at the same time, which we’ve been very close to
この変更の以前は、同時接続が5000人に達するとロビーは壊れてしまい、ゲームは完全にダウンしたと思う

– Lobby’s are named with three letter names, you can see the name of the lobby you are in at the top right of the lobby screen
ロビーは3文字の名前に名づけられ、ロビーの名前はロビー画面の右上で見る事ができる

– Platoon’d friends will always be in the same lobby, this is handled automatically
小隊とフレンドは常に同じロビーにいるようになり、これは自動的に割り当てられる

– Chat rooms are separate from the lobby, so you can chat to users in different lobbies if they are online
チャットルームはロビーから分けられるので、相手がオンラインなら違うロビーのユーザーともチャットをする事ができる

– Robocraft cloud services are now fully distributed, so do not have limits on the number of users they can support.
ロボクラフトクラウドサービスは完全に供給されたので、サポートするユーザー数の限界はなくなった。

NOTE: We are currently looking for Robots to populate Practice mode, if you want to see your Robot in Practice mode please go to this forum post, read the rules and show us what you got!!
備考:現在、私たちはプラクディスモードに出てくるロボットを探している。もし君が君のロボットをプラクティスモードで見てみたいと思うなら、このフォーラムの投稿をへ行ってみてください。ルールを読んでから、君が作ったロボを私たちに見せて!!

: http://robocraftgame.com/forums/topic/get-your-robot-in-practice-mode/

「INFINITE CONCURRENT PLAYERS: サーバーシステムの変更」への1件のフィードバック

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